Pa schemat idag: Tree-planting day


Fredagar ar ju som sagt skolans aktivitets dag och pa dagens schema stod tree-planting day med stora bokstaver. Efter en kort demonstration i klassrumet om hur det gar till nar man planterar trad sa begav sig alla skolans klasser ut pa skolgarden. Jag och Sofie fick helt plotsligt en varsin mikrofon i handen, blev utslanga framfor alla barnen och fick snabbt reda pa att vi skulle halla i en liten demonstration pa engelska.  

Ni behover inte vara oroliga- duon Sanfie gjorde har ett utmarkt jobb!


Jag och bada mina K3-klasser innan tradplanteringsprojektet satte igang.


Vi ar i fullgang med att plantera skolans vackraste trad. Go K3!


Mina tappra elever. Man blir ju stolt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0