Kinesen som gick rakt in i vaggen for att saga HEIYA

Ibland sa alskar jag bara Kina. Jag och Love sitter och tjuvar lite pa natet pa kafeet och rakade just ut for en rolig liten handelse. En gammal kinesisk gubbe kom gaende utanfor fonstret och nar han fick se oss sa stannade han upp, rastirrade i 10 min innan han bestamde sig for att ga in for att prata med oss. Sa han gick mot dorren och sa horde vi bara- BONG! Lilla farbrorn glomde helt enkelt att oppna dorren innan han gick in sa dar stod han lite rod och nasan med glasogonen pa sniskan. Forsok nummer tva och BONG, in i dorren igen!

Da bestammer sig den lilla farbrorn for att prova en annan dorr och den har gangen kom han ihag att oppna dorren forst. Sa han kommer gaende mot oss sager HEIYA pa knakig engelska och ler for att sedan kolla vad jag skriver pa datorn. Darefter rattar han till glasogonen och beger sig mot utgangen. Vi alla holl andan och hoppades for att fa slippa hora ett till BONG igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0