Update: min nya placering

Sa här kommer det- min nya placering är i centrala Shanghai nära flygplatsen kallad Hongxiao. Jag kommer att bo tillsammans med Sofie (kan det bli bättre?) och Kieran (en skotsk kille som hade oturen att bli placerad med oss ha). Självklart är det inte vilken Kindergarten som helst, den har min sagt en lite speciell intriktning. Skolan har en Montissori (?) intriktning, vilket innefattar dans, teater, konst och självklart sang. Wow, är perfekt för mig som hatar att dansa och sjunga!!

Hur som helst later skolan riktigt bra. De har en egen ekologisk trädgard där de odlar maten de serverar pa skolan. Hoppas det blis a bra som de later!

Länk till skolan: Shanghai Angel Kindergarten

PS! Rektorn var "the ambassadeur of love 2006". How cool isn't that? ha

PS!PS!  Är i Guangzhou, 20 grader och sol. Riktigt nice!


PS!PS!PS! Imorgon aker vi till Thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0