Evelina i Shanghai


Jag och Eve i en av Shanghais alla parker.


Sota Eve pa Nanjing Rd.


Old town. Eve larde sig att posa som en kines valdigt snabbt.


Matlagning och fordrink hemma i lagenheten.


Party pa Paramount. Sofie och Kieran i bur- dar de hor hemma!


Det blev manga fried rice nar Eve var har, aven 5.00 pa morgonen.


Sota Eve pa kara Starbucks. Vilken mysig dag det var den dar lyckade Fredagen!


Jag, Eve och Sofie.


Jag och Eveluttan pa Nanjing Rd.


TACK FOR 10 UNDERBARA DAGAR ALSKLINGEN!


Kommentarer
Postat av: Evelina

men vad är det här, jag kan se alla bilder i hela bloggen förutom dom jag är med på. dom är bara små frågetecken... :(

2010-04-19 @ 10:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0