Pavag hem fran skolan..

Pavag hem fran jobbet moter jag ofta mina elever, sa aven idag. Jag horde nagon ropa " Teacher Sandra" och sedan sag jag tva av mina sma gulliga elever komma springade. De sprang fram till mig och gav mig en stor kram och en puss pa kinden.

Nar jag hade sagt hejda till mina tva elever, Vivian och Joe, sa hor jag aterigen "Teacher Sandra" och vander mig om. Den har gangen ar det Medy, en annan av mina elever, som kommer springade och ger mig en kram och avfyrar ett stort leende.

Nar jag har kommit 10 meter narmare Baozi kvinnan (och en god middag) hor jag annu en gang "Teacher Sandra och vander mig om. Da ar det Davids tur att komma fram och ge mig en bamsekram.

Sa jag kunde inte gora ngaot annat an att ga hem med ett stort leende pa lapparna samtidigt som jag smaskade pa min Baozi...


Ser man rok vet man  att det finns en Baozi-kvinna i narheten,
 vilken betyder en god middag for 0,8 yuan (dvs. 80 ore).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0