Med sjalvfortroende pa topp!

Wow, vad roligt det var med demolektionen for foraldrarna. Min lektion gick precis som jag hade hoppas, jag foljde min lektionsplanering bra och bade jag, foraldrarna och barnen hade det roligt. Nagra andra foraldrar var aven dar for bestamma om de deras barn ska borja I skolan eller inte och dem som jag pratade med ville forsakra sig om att deras barn kommer att borja I min klass. Det maste val vara ett bra tecken?!

Jag ar verkligen pa toppenhumor just nu efter att ha fatt mycket berom och positive feedback fran foraldrarna och andra larare, YES! Min assistent trodde nog att gick pa droger sa mycket som jag far omkring och hoppade runt I klassrummet...

Men jaklar vad kul det var!


Vi borjade lektionen med sangtavling.


Sedan var det dags var flashcards lekar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0