K3-1 ar min absoluta favorit klass..

Det som gor Tisdagar och Torsdagar nagot battre (trots trakig K1 lektion pa lunchen) ar att jag ska vara hos K3-1 som ar den basta kindergarten klassen nagonsin. Nar jag kommer pa morgonen sa kommer de framspringande och ropar "Good morning teacher Sandra" eller "Teacher Sandra, we missed you"- det har med titlar ar viktigt- innan de ger mig en stor kram..

Idag kom dessutom Vivian fram och viskade "Teacher Sandra, I love you" innan hon gav mig en liten puss pa kinden, vilket sjalvklart gor en lite extra glad.

Det finns sa manga gulliga individer i K3-1, aven om vissa har dem har overskotts energi och det ar energikravande att fa dem att sitta still sa gillar jag att undervisa dem. Hur som helst ar det dags for min att ga tillbaka till klassrummet nu. Idag borjar vi med bokstaven R, riktigt roligt...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0