Helgen spenderades mest i sangen

Vi hade manga planer for helgen som tyvarr gick I kras pga. jag blev sjuk. Vi gick dock ut pa Fredag kvallen, till Sin saklart, dar de tydligen hade ett Armani Event. Alla var uppkladda och gick runt med goodie bags och sa hade de tavlingar under kvallens gang. Kvallen slutade dock tidigt for min del da jag inte kande mig bra och fick aka hem. Tur var nog det da jag spenderade de tva nastkommande dagarna I sangen pga. Vad vi tror vad matforgiftning.

Pa Sondagen kunde jag dock lamna lagenheten och trots att jag fortfarande kande mig svag sa drog vi in till Starbucks, vilket absolut var vart det. Vi hade varan S- Sondag med Starbucks, Subway, stralande sol, sko-shopping och strawberry donuts. Kvallen avslutades med en ny Seyfried- film som vi kopte pa marknaden pa Najing West Rd. Sa jag fick iallafall att bra slut pa veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0