Dags for Grey's och snacks

Pa Mandag och Tisdags kvallar brukar jag och Sofie passa pa att ta det lugnt och se pa nagra avsnitt av Grey's (som Sofie for ovrigt har fatt mig att alska). Det skulle dock inte vara en riktig Grey's kvall utan frukt och snacks sa nu ska jag forbi frukt- kvinnan (den snallaste som finns) och handla farska litchies/ jordgubbar/ kumquats innan jag gar till supermarket for att handla lite snacks...

I Kina ater de kycklingfotter som snack,
nagot som jag och Sofie inte riktigt lart oss att tycka om an.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sandra sandra då har du gått och blivit ett grey's fan? - BRA hihi! Nu kan du få joina min och eves klubb C;



På tal om tv-serier så saknar jag förresten min top model-kompis... snyyyyftt..



ÄLSKAR DIG!

2010-04-23 @ 10:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0