Destination "starkakryddstaden"

Sofie och jag har stora planer for vara 4 kvarvarande manader har. Vi ska:
- Fira min fodelsedag (22 sep)
- Aka till Mongoliet
- Alinas fodelsedag (4 Okt)
- Anjas fodelsedag (12 dec)
- Sofie fodelsedag(13 dec)
- Fira lucia
- Fira julafton
- Aka till Shang Hai
- Aka till Hainan
- Aka till Hong Kong
- Aka till Sichuan

A piece from our conversation:
Sandra 说:
vad sags som att ta starkakryddstaden i jan?
Sofie 说:
du menar sichuan-provinsen?
Sandra 说:
yee
Sofie 说:
yes why not! typ forst aka ner till guangong och kanske hongkong, sen ta och aka upp till sichuan.. faaast jag skulle inte saga nej till "kinas hawaii" eller en tur till vietman eller thailand heller, haha!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Yeeeah och vi ska bannemig gora allt! Sorry, Sverige men vi kommer aldrig hem igen - finns for mycket att se har, haha!

2009-09-16 @ 09:39:08
URL: http://sofiegoeschina.blogg.se/
Postat av: Sofie

For ovrigt kan jag ju inte skriva ordentligt... Vart ligger "Guangong" och "vietman"... haha!

2009-09-16 @ 12:21:20
URL: http://sofiegoeschina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0