Vilken dag!

Idag har det varit en hektisk dag. Markte att de hade andrat schemat (utan att beratta det for mig och Mel) nar en av eleverna kom till vart kontor och undrade var jag var. Sa jag fick snabbt samla ihop allt material jag forberett infor lektionen och skynda mig till klassrummet. Min forsta lektion hade jag med en ny klass och nar jag kom in i klassrummet stallde sig alla upp och appladerade. Efter lektionen kommer alltid nagra elever fram for att fraga mer om mig, mina kompisar, min familj och for att helt enkelt prata. Idag kom exempelvis en tjej fram och fragade blygt om hon fick kanna pa mitt har och sjalvklart fick hon det. Hon var helt fascinerad av mitt langa bloda har (alla tjejer har kort har har) och sa "wow, it's so smooth".

Eftersom det var andringar i schemat fick jag ha 6 lektioner pa raden idag, sa ar helt slut just nu. Men jag alskar skolan och alla elever ar underbara! varje gang jag gar in i klassrummet sa far jag ny energi...



Miss my smoooothies,
Love Sandra


Bilder:
1. Grade 7 haller upp sina namnlappar.
2. "Primary kids" som ar ute och leker.
3. En av eleverna i Grade 8.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du verkar ha det underbart, sa glad for din skull!

Sjalv har jag det bra, jag menar jag har ju Fish har, da kan det ju inte ga fel hahaha :P. Mark ironin ;).

SAKNAR DIG!

Kram <3

2009-10-14 @ 14:12:54
URL: http://sofiegoeschina.blogg.se/
Postat av: sara

åh sandra, allt låter så himla spännande och roligt! Hoppas du uppdaterar mer om vad ni har för er!

2009-10-20 @ 17:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0