Pat n' Sophie

Har haft en riktigt rolig eftermiddag. Mina tva elever Pat och Sophie kom forbi kontoret for en pratstund. Var sjuk forra Torsdagen sa de fick aldrig tillbaka sina brev, vilka de garna ville ha tillbaka. Nar jag gav tillbaka det rattade brevet till pat med en kommentar pa sag jag hur hon holl tillbaka tararna och sedan sa hon: " Why do you have to go back to Sweden? Jag lar di", vilket skulle betyda "jag alskar dig" som hon pa nagot satt hade slagit upp.

De larde oss Kung Fu och vi pratade om skillnader mellan Europa och Kina. Mel hade skypemote med sin mamma som sa "Oh hi, you are a cute boy. What's your name?" till Pat som rakar vara en tjej. Fulltraff (bara Mel forstar den kommentaren). Sjalvklart hade Pat och Sophie med sig sitt "very delicious" godis som bade jag och Mel verkligen inte alls tycker om. Men eftersom vi lossades att vi tyckte det var jattegott forsta gangen sa kan vi itne tacka nej nar de bjuder sa vi far suga pa karamellen aven om vi inte vill annat an att spotta ut den. Smakupplevse: ruttet agg blandat med vitlok och moglig mango

Igar hade vi en till mandarin lektion med Crystal och mat stod pa programmet. Antligen var det min tur att glansa lite, om det ar nagot jag kan ar det fraser som ror mat. Har man gatt upp 5 kg sa har man lart sig en del ord pa vagen..

KRAMAR








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0