Appenleverens och veckans skamt

Var fruktskal har aldrig varit sa full som nu pa kontoret. Igar fick vi namligen en appelleverens fran myndigheten (savitt vi forstod) och vi fick en hel box (med ca 200 applen) VAR. Var riktigt kul nar vi kom hem efter en sen kvall inne pa stan och hade en present, en stor lada var utanfor var dorr. Sa till helgen ska vi baka appelpaj, well forsoka iallafall...

Maste ocksa beratta om "Veckans skamt". En av mina elever ger mig alltid en A4-sida efter deras lektion dar det star "A JOKE", vilket han skriver till mig varje vecka. Forra veckan var det en doktor som gjorde misslyckade operationer, denna vecka var det en man med 3 fruar. Hans historier ar faktiskt riktigt roliga och innan jag kommer hem till Sverige kommer jag sakert ha samlat ihop till en bok. Maste bara hitta ett bokforlag sa blir jag rik...

Hur som helst, back to work.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0