Vilken överraskning!

Idag när jag kom in i klassrummet märkte jag direkt att de hade nagot lurt pa gang. När jag kom fram till katedern märkte jag vad. Pa katedern lag ett flertal brev, sma paket och gulliga julkort. Förra veckan fragade klassen om jag skulle komma till skolan julafton och da berättade jag att jag ska aka till Beijing sa antar att det var därför de överrraskade mig idag istället!

Blev riktigt glad och framförallt rörd när jag sag hur mycket tid de lagt ner för att överraska mig. Vissa hade skrivit dikter pa engelska och blev riktit imponerad över hur mycket bättre deras engelska har blivit. Efter lektionen kom en kille fram och gav mig en skiva: "This is my favourite singer, I give it to you so you will remember me".

Kommer det bli svart att lämna Yucai om 2 veckor? JA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0